שאלות נפוצות

1. למה הגלישה שלי באינטרנט כל כך איטית?

קיימות מספר סיבות לתקלת גלישה:

  • א. בעיות תשתית.
  • ב. בעיות רשת ווירוסים.
  • ג. תקלה באחד השרתים.

כל בעיה או תקלה עלולה להוביל להאטה בגלישה באתרי האינטרנט.

נסו לבצע את הפעולות הבאות:

  • א. להפעיל את המחשב מחדש ולבצע בדיקת מהירות דרך האתר שלנו.
  • ב. לסגור תכנות הפועלות במחשב.
  • ג. לסרוק את המחשב באמצעות תוכנת אנטי-וירוס.

במידה ועדיין יש בעיה יש לפנות לתמיכה הטכנית שלנו לפתרון הבעיה במספר טלפון 8393*.

2. למה אני מקבל הודעת שגיאה בזמן התחברות לרשת?

ברוב המקרים קיימת בעיה באחד הנתונים של החיבור וכל מה שנדרש הוא לרענן את הנתונים.

בצעו את הפעולות הבאות:

  • א. בצעו הפעלה מחדש למחשב.
  • ב. נתקו את המודם מהחשמל, המתינו מספר שניות וחברו אותו חזרה.
  • ג. נסו להתחבר שוב לאינטרנט.
במידה ועדיין אתם לא מצליחים להתחבר פנו אלינו בטלפון 8393*.

3. איך יודעים אם התקלה היא בספק או בתשתית?

במידה והתקלה קשורה לצפייה באתרים, בעיות התחברות וכו' - הבעיה הינה בספק האינטרנט.
במידה והתקלה נובעת מחומרה, לדוגמה - כבל קרוע, ראוטר לא עובד וכו' - הבעיה הינה בתשתית.

4. למה האינטרנט שלי מתנתק לעתים קרובות?

בדקו את הנוריות של המודם - האם חל בהם שינוי בזמן ההתנתקות, כמו כיבוי או הבהוב? אם כן, פנו לתמיכה הטכנית לקבת עזרה בטלפון 8393*.