פירוט שירותים לעסקים

מרכזיה

מרכזיה היא מערכת אלקטרונית אשר מבצעת קישור בין המנויים השונים, על מנת שאלו יוכלו לקיים שיחה ביניהם. למרכזיה יש מספר תפקידים טכניים, כגון: זיהוי מקור השיחה, איתור יעד שיחה, חיבור בין המקור ליעד, הוספת שירותים נוספים - מענה קולי, צלילי חיוג, צליל תפוס, שיחה ממתינה וכו'. כמו כן, דרך המרכזיה ניתן להעניק הרשאות ועדיפויות בין קווים שונים. המרכזיה מבצעת העברת קול, וידאו וכדומה דרך חיבור על רשת תקשורת רגילה, לרוב אינטרנט.

אבטחת מידע

מערכות אבטחת מידע נועדו להגן על המידע הנמצא ברשת מפני גישה, חשיפה, שיבוש, ציתות, שימוש, העתקה או השמדה מצד גורמים זדוניים אשר לא מורשים לגשת לאותו המידע. המטרה היא לספק שלמות, זמינות וסודיות של המידע מכל צורה שהיא הנמצאת בתוך רשת מסוימת. מדי יום מערכות המידע עומדות בפני סיכונים גדולים המאיימים על שלמותן. כמו שהוזכר לפני כן, היעד העיקרי של מערכות אבטחת מידע מתחלק לשלושה חלקים - שלמות (הגנה מפני שינוי זדוני של המידע או השמדתו), סודיות (הגבלה של גישה למידע והגנה על פרטיות) וזמינות (שמירה על זמינות המידע בכל זמן נתון).

אינטרנט

עמית נט מספקת גלישת אינטרנט במגוון מהירויות ומרכיבה תכנית פרטית לכל בית עסק. תמיכה טכנית עומדת לשירותכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מערכת בקרת שיחות

בעזרת מערכת בקרת שיחות ניתן להפיק דוחות מפורטים לגבי כלל השיחות שהתבצעו בארגון (גם שיחות יוצאות וגם נכנסות), כולל שעת ומשך השיחה. בנוסף ניתן לראות סטטיסטיקה על השיחות, להקליט ולשמוע כל שיחה שהתבצעה בארגון. כל אלו יעזרו לעסק שלכם לייעל ולשפר את איכות השירות הניתן ללקוח באמצעות השיחה.

תמיכה עסקית בכל הארץ

הצוות העסקי שלנו עומד לרשותכם במטרה אחת: להעניק לכם ייעוץ ותמיכה מקצועית ביותר בתחומים שונים, כמו כספים, תקלות טכניות, מידע, קידום, שיווק ועוד.